Voorbereidingen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

11 Juli 2017 | Nederland, Nijmegen

13 juli 2017 tot en met 22 juli 2017

Vierdaagse 2017
Wij gaan het weer proberen. Gerard voor de 10e keer dus die krijgt goud als hij het haalt. Ik ga voor de 9e keer (proberen). Eerlijk gezegd hebben we te weinig geoefend dit jaar door allerlei omstandigheden, maar we gaan er voor.
Wij vertrekken donderdag naar De Oude Schuur en zondag gaan we de fietsen op de auto laden en vertrekken naar Gerda, onze hospita in Nijmegen.
De startbewijzen ophalen diezelfde middag, maandag naar de grote markt. Daar kan Gerard misschien weer singeltjes scoren en dinsdag breekt de hel los haha.

  • 11 Juli 2017 - 15:24

    Lineke:

    Hoi Gerard en Thérèse.

    We wensen jullie veel succes. Misschien komen we weer eens kijken.afhankelijk van het feit of ik goed kan lopen.mijn onderste ruggewervel heeft een zenuw beklemd ,dus ik heb in mijn linker been een pijnlijk stekend gevoel.Ben nu bij de fysio in behandeling. Is toevallig ook een goede vriend van ons.Maar het zal jullie wel lukken. Jullie zijn zo.n doorzetters!!

  • 11 Juli 2017 - 17:39

    Lien:

    Heel veel succes
    Mooi weer en niet te heet !!!
    Liefs en groetjes
    Lien

  • 11 Juli 2017 - 17:59

    Barbara:

    Heel veel succes en ik hoop dat het niet te warm wordt, maar jullie gaan het halen.
    Stoer hoor

  • 11 Juli 2017 - 20:56

    Ilona En Monique:

    Heel veel succes toppers! We zien jullie vast nog wel volgende week :) liefs van ons xxx

  • 14 Juli 2017 - 22:32

    Hans En Ymke:

    Veel succes! Op naar goud en bijnagoud!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Therese

Vierdaagse 2017 lopen met Gerard. Hij gaat voor zijn gouden plak en ik voor de 9e keer. Beetje te weinig geoefend.

Actief sinds 04 Juli 2017
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 4472

Voorgaande reizen:

16 Juli 2017 - 22 Juli 2017

Vierdaagse 2017

Landen bezocht: