Klaar om naar Nijmegen te gaan - Reisverslag uit Voorthuizen, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu Klaar om naar Nijmegen te gaan - Reisverslag uit Voorthuizen, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu

Klaar om naar Nijmegen te gaan

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

16 Juli 2017 | Nederland, Voorthuizen

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de reacties.
Alleen wil ik vragen om liever niet op fb te zetten over onze tocht. Dat doe ik als we weer thuis zijn.

Donderdagavond zijn we vertrokken met een wagen vol geladen naar De Oude Schuur in Voorthuizen. Het gras moest gemaaid worden voordat het ging regenen. Het was erg geel geworden en begon juist weer zo mooi te worden.
We hebben afscheid van de kat genomen en de mooie planten vooral de hortensias, maar er wordt goed voor ze gezorgd door Andres. Dank daarvoor

• 16 Juli 2017 - 08:41

Judith En Erik:

Wat ongelooflijk goed dat jullie het wéér gaan doen!! Heel veel succes en plezier in Nijmegen.
    Groet van ons.

• 16 Juli 2017 - 11:35

Else Marie En Jo:

Keigoed dat jullie weer de 4-daagse lopen! Heel veel plezier en succes!
    Lieve groet

• 16 Juli 2017 - 18:42

Henny Campanile:

doe je best, zal wel zwaar zijn, omdat je niet veel geoefend hebt.