17-07-2017 maandag markt - Reisverslag uit Hoog Soeren, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu 17-07-2017 maandag markt - Reisverslag uit Hoog Soeren, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu

17-07-2017 maandag markt

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

17 Juli 2017 | Nederland, Hoog Soeren

Vandaag om 8 uur verrast door Gerda met een glas versgeperste sinaasappelsap.
Na het ontbijt gingen we op de fiets naar het centrum maar verdwaalden. Op een gegeven moment reden we naar boven maar het was zo steil en mijn benen te zwak zodat mijn fiets stil stond en ik op de grond viel. Flinke schaafwond onder mijn rechter elleboog. Later bij het Rode Kruis laten ontsmetten.

We hebben over de markt gelopen en Gerard heeft maar 1 singeltje gevonden. We zijn naar de wedten gelopen waar het Rode Kruis is.
Onderweg daarheen kwamen we Mark en Barbara tegen. Die lopen de 50km.
We hebben eerst op de wedren naar muziek geluisterd, toen naar Koningsplein maar toen die de stoelen weg haalden zijn we naar Plein 1944 gegaan. Muziek geluisterd en gegeten. Gerard raakte in gesprek met een leuk echtpaar. Om 8 uur thuis, morgen vroeg
op

• 17 Juli 2017 - 20:31

Tashhh:

Uhmmm...., mama? Gaat het wel? In ieder geval als het niet gaat dan moet je stoppen hoor!! Niets forceren. Heel veel succes morgen en plezier natuurlijk XxX

• 18 Juli 2017 - 00:22

Peggy:

Heel veel succes en wat Tasha zegt!

• 18 Juli 2017 - 09:27

Rob:

Heel veel succes en veel plezier. Pas wel op ja

• 18 Juli 2017 - 18:13

Lineke:

Zo de eerste dag voorbij!
    Veel te warm voor mij !
    Thérèse heb je nog last van je been gehad tijdens het lopen?Doe voorzichtig . Geniet van alles jullie samen