Woensdag 19-07-2017 Roze Woensdag - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu Woensdag 19-07-2017 Roze Woensdag - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu

Woensdag 19-07-2017 Roze Woensdag

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

19 Juli 2017 | Nederland, Biddinghuizen

Gelukkig had Gerard de vroege start want hij had besloten de hele afstand te lopen zonder stoppen. Elke keer als hij moest opstaan had hij vreselijk veel pijn en hij had gisteravond en vanochtend veel pijnstillers genomen. Hij rustte af en toe tegen een muur en at al lopend. Morgen hetzelfde. Na het eten vandaag weer veel pijn bij het opstaan.

Zelf ging ik redelijk goed tot na de Blije Dries, een restaurant met speeltuin en extra toiletten, vlak voor Wijchen.
Eigenlijk zouden we soep eten bij de Hema maar dan moesten wij tegen de 40 ers in lopen. We liepen verder maar achteraf bleek Gerard daar al 5 km voorbij te zijn.
Ik kreeg steeds meer pijn overal, vooral mijn bovenbeen, bil en rug. Een teken dat ik vaker moet rusten, al is het maar 5 minuutjes.
Rita gevraagd of ze alsjeblieft in haar eigen tempo verder wilde lopen, ik zou vaker stoppen.

Gerard was er al om half 3 en is weer blijven staan met zijn biertje. Hij zei dat hij me op de Waalkae aan de rechterkant zou opwachten en samen met mij naar de finish lopen.
Nog 2 keer even gestopt. Zo lief!!

Op een gegeven moment kwamen Monique en Ikona vanuit het publiek op ons afgerend. Wat een verrassing weer, zo leuk.
Monique begeleide mij naar de finish en Ilona liep met Gerard mee.
Kwart voor 5 was ik pas binnen; laatste tijd ooi.

Ilona en Monique gingen alvast naar de Dromaai en wij kwamen op de fiets. Rita kwam ook nog ff langs en heeft verschillende keren geappt of het goed ging en waar ik was. Lieve mensen allemaal.

Gisteren zijn er 792 mensen uitgevallen.
Ik heb 2 van dichtbij gezien. Die man lag op de brug ineens op de grond. Twee militairen hebben hem in de stabiele zijligging gedrasid want hij was nog wel enigszins aanspreekbaar.
Vanochtend was er een oudere vrouw op haar hoofd op straat gevallen en bij Weurt in de buurt reden om de haverklap ambulances en ook die ambulante motoren.
Het was ook zo vreselijk warm en benauwd. Morgen hoop ik op een betere dag.

Tot morgen

  • 19 Juli 2017 - 21:24

    Tasha:

    Nou, ik vindt het weer knap hoor van jullie! Vooral Gerard met zn knie, petje af. Maar ik zeg het toch maar weer;" Wat niet gaat, gaat niet!"
    Don't over-do ...... Maar wens jullie tóch heel veel plezier en succes voor morgen XxX

  • 19 Juli 2017 - 21:43

    Ton En Maria:

    Knap van jullie zeg!
    En dat met al die pijnen.
    Taaie rakkers.....
    Doe de groetjes aan Monique en Ilona.
    En speelt Gerard nog gitaar?

    Tonny en Maria

  • 19 Juli 2017 - 22:35

    Frans:

    Tasha, ik weet niet wat je hebt gebruikt, maar je wenst ze veel plezier(?)
    Met een kapotte knie, last van rug en bovenbeen en met een onwillige bilspier en blaren op de tenen, lijkt me plezier niet aan de orde. Ze gaan voor goud.
    Dan nog de soep van de Hema mislopen nabij Blije Dries! Reden voor mij om naar huis te gaan, maar ik ben een watje.
    Wel knap allemaal. Doorzetters!
    Veel sterkte morgen.

  • 20 Juli 2017 - 00:03

    Barbara Th.:

    Jullie zijn taaie rakkers hoor. Respect. Hoop dat het morgen beter gaat. Veel sterkte. Xxx

  • 20 Juli 2017 - 03:02

    Luc:

    Een en al bewondering

  • 20 Juli 2017 - 14:49

    Agnes:

    Hoi allebei jullie hebben weer vakwerk afgeleverd ondanks al die pijntjes voor vandaag wens ik jullie veel loopplezier en na vandaag is het appeltje/eitje want morgen worden jullie door het publiek gedragen veel succes vandaag en het is gelukkig niet zo warm

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Therese

Vierdaagse 2017 lopen met Gerard. Hij gaat voor zijn gouden plak en ik voor de 9e keer. Beetje te weinig geoefend.

Actief sinds 04 Juli 2017
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 4477

Voorgaande reizen:

16 Juli 2017 - 22 Juli 2017

Vierdaagse 2017

Landen bezocht: