Dinsdag 18-07-2017 Dag van Elst - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu Dinsdag 18-07-2017 Dag van Elst - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu

Dinsdag 18-07-2017 Dag van Elst

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

18 Juli 2017 | Nederland, Biddinghuizen

Gerard had de late start van de 40km en Rita en ik de vroege start vd 30km.
Dit jaar werd voor het eerst als eerste de dijk bewandeld. Wel beter want door de hitte waten er altijd veel uitvallers.

Alles ging bij mij goed alleen veel last van mijn rug, het bekende euvel. In Bemmel kwamen de 40 bij ons en we ontmoetten Gerard daar. Hij had vreselijk veel pijn aan zijn knie en kon nauwelijks lopen. We hebben een tijd gezeten en wat gedronken.
De hele tijd bleef ik achter hem lopen om hem te beschermen tegen mensen die je wegduwen om er langs te kunnen. Een verkeerde beweging en hij gilde het uit vd pijn. Rita heeft doorgelopen op ons aanraden. We hebben over de laatste 5 km. 2 1/2 uur gedaan en waren om half 4 binnen. Drama, zoveel pijn. Als hij ff liep ging het wel weer even.

Bij de Dromaai kwamen onverwachts Ilona en Monique even langs. Zo leuk. Met hen waren we in Indonesie en een heel leuke tijd gehad. Morgen komen ze wat met ons drinken.

Mark en Barbara hebben de 50 ook uitgelopen en waten zelfs voor ons binnen.
Top Mark, de andere dagen haal je ook wel

• 18 Juli 2017 - 19:34

Henny:

wat is er dan met de knie van Gerard? is het dan wel verstandig om door te lopen?

• 18 Juli 2017 - 20:01

Therese:

Ik denk hetzelfde als ik heb gehad. Miniscus of splinters kraakbeen. Hij zal geopereerd moeten worden maar wil het toch proberen omdat het voor goud is

• 18 Juli 2017 - 20:29

Tasha:

Misschien handig om de druk op Gerards knie dan te verlichten door een wandelstok of een brace? Kan nooit goed zijn om door te lopen hoor :( wat vervelend Gerard. Hoop dat het morgen meevalt. Het wordt snikheet. Succes alvast en veel drinken (geen bier)!!

• 18 Juli 2017 - 21:09

Therese:

Wandelstok mag niet. Alleen blinden mogen met een stok lopen.
    Hij werd net wakker vd pijn en dorst en is op zijn billen naar beneden gekomen.
    Morgen misschien laten inteprn bij EHBO voordat hij vertrekt

• 19 Juli 2017 - 00:03

Barbara Th.:

Dit klinkt,niet goed, pas op voor zijn knie,voordat alles kapot gaat.
    Heel veel sterkte morgen. Ik zal duimen voor jullie

• 19 Juli 2017 - 07:06

Sandra:

Hi wandelaars, wat ontzettend naar om te lezen dat Gerard zo'n last van zijn knie heeft! Ik vindt het echt zielig voor hem, hij is altijd zo met van alles bezig. Het zou jammer zijn als hij niet verder kan. Maar misschien wel verstandig, jammer dan van het goud, zijn knie is belangrijker toch..

Ik heb gisterenavond naar de tv uitzending gekeken maar heb jullie niet gezien.. Misschien vanavond :-) Maar wat een feest is het daar, al die gezelligheid, erg leuk!

Heel veel plezier en succes vandaag!

• 19 Juli 2017 - 09:37

Luc:

Hey bikkels, kijken jullie wel uit, vooral Gerard met je knie

• 19 Juli 2017 - 13:55

Agnes:

Oh wat nu Gerard kijk aub uit met je knie en jij met je rug Therese maar jullie zijn echte toppers dus ik denk dat dit wel losloopt (we bidden ervoor

• 19 Juli 2017 - 15:55

Lien:

Wat een narigheid Gerard met je knie
    Ben je nog naar een fysio therapeut geweest ?
    Therese, doe KALM aan !!!!
    Sterkte ook in de hitte !!!!
    Groetjes Lien

• 19 Juli 2017 - 21:47

Inge:

Wat zijn jullie ook kanjers !!!
    Ik hoop dat de pijn bij jullie wat gaat afnemen
    Jezus !! WT een kanjers.....
    Vind het zo ontzettend knap en zo lief dat jullie alles
    Met ons willen delen.
    Kan Gerard anders niet zon giga anti pijn spuit krijgen ....

Heel veel succes en sterkte dikke knuf
    Inge x